Backstreet Boys 

I Want It That Way 我想要這麼做

Lyrics:Max Martin
Music:Andreas Carlsson

You are my fire 你是我的熱情
The one desire 唯一的渴望
Believe when I say 當我說
I want it that way 我想這樣做

But we are two worlds apart 但是我們在兩個不同的世界
Can't reach to your heart 我無法進入你的心
When you say 當你說
That I want it that way 我想要這麼做

Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache 是不是因為心痛
Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake 是不是因為錯誤
Tell me why 告訴我為什麼
I never wanna hear you say 我不想要聽你說
I want it that way 我想要這麼做

Am I your fire 我是你的熱情
Your one desire 你是我唯一的渴望
Yes I know it's too late 我知道一切都太晚了
But I want it that way 但我還是要這麼做

Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache 是不是因為心痛
Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake 是不是因為一些過錯
Tell me why 告訴我為什麼
I never wanna hear you say 我不想要你聽說
I want it that way 我想要這麼做

Now I can see that we've fallen apart 現在我可以看見 我們已經分崩離析了
From the way that it used to be, yeah 這曾經是一條路
No matter the distance 不管距離
I want you to know that 我想要讓你知道
Deep down inside of me 在我的內心深處
Your are my fire 你是我的熱情
The one desire 這一個願望
You are, you are, you are, you are
Don't wanna hear you say 我不想聽你說

Ain't nothing but a heartache是不是因為心痛
Ain't nothing but a mistake是不是因為一些過錯
I never wanna hear you say 我不想聽你說
I want it that way 我想要這麼做

Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache 是不是因為心痛
Tell me why告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake是不是因為一些過錯
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say 我不想要聽你說
I want it that way 我想要這麼做

Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a heartache 是不是因為心痛
Tell me why 告訴我為什麼
Ain't nothing but a mistake是不是因為一些過錯
Tell me why告訴我為什麼
I never wanna hear you say 我不想聽你說
I want it that way 我想要這麼做

Cause I want it that way 因為我想要這麼做

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ping 的頭像
    Ping

    用廣告與生活說故事

    Ping 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()